Laut einem Forum in Finnland werden in diesem Jahr aufgrund des fehlenden Allradmoduls keine 4x4-Autos mehr gebaut. hat jemand diese Informationen? Mein Auto ist seit dem 11. September im Banking. Sie bauen immer wieder neue Autos, aber wie machen sie das mit den Autos im Banking? Hat jemand mehr Wissen darüber?
Beiträge von rsblack
-
-
Als het een troost is: de mijne had eigenlijk een ZP8 "werkelijke datum" op de 14e (de productie was die dag voltooid), maar hij heeft de fabriek nog steeds niet verlaten. Naar mijn mening zou het kunnen komen doordat
er momenteel een interne terugroepactie loopt van enkele Enyaq's die kunnen worden geleverd, omdat er waarschijnlijk enkele Infotainmaint-componenten zijn geïnstalleerd die nog niet zijn vrijgegeven.Met :ogen rollen:mijn geluk zou het me niet verbazen als ik ook "dit probleem meeneem".Ist ein Händler bestätigt? mein Autoproblem am 15.11. auch eine Flosse bekommen. 9/11-Produktion gestartet. laut olga arbeite ich auch im bankwesen. es ist ein RS.
-
Auto wacht nog steeds op onderdelen... Frustrerend. Dealer kan geen informatie verstrekken.
-
Alles anzeigen
Aangezien u niet op mijn lijst staat, kan dit helaas niet worden gezegd 😉
Nee, grapje terzijde. Ik zou zeggen ziet er goed uit als je me de volgende gegevens voor de lijst geeft:
- wanneer besteld
- in welk land
- de eerste 3 cijfers van het commissienummer
- en natuurlijk melden wanneer je je RS hebt ontvangen
EDIT: en schrijf iets over de apparatuur in de handtekening 👍🏻
173
NL (Nederland)
28-10-2022
hahaha geen probleem. Ik spreek Nederlands. Dus ik vertaal alles. het was een bestelling in orde. Ik weet niet wanneer de dealer het besteld heeft. moet de bestelling dit jaar ontvangen vanwege een prijsstijging van € 7.000 en addendum.
-
Ich habe einen RS bestellt, ist seit 1 Woche im Bau und habe heute eine Fahrgestellnummer vergeben. ist das positiv? Oder kann das Auto noch auf Teile warten?